فرم نظرسنجی خدمات پس از فروش هاوایی
شرکت بهار کالای سپاهان با هدف ارتقای کیفیت خدمات خود و ایجاد یک ارتباط متقابل با مشتریان سعی در افزایش بیشتر رضایت مشتریان خود دارد، از اینرو خواهشمند است با پاسخ به موارد ذیل، ما را در رسیدن به این هدف یاری فرمایید.
نام شما
ایمیل شما
شماره تماس
نوع محصول
شماره سریال دستگاه
میزان رضایت شما از سهولت در برقراری تماس و دسترسی به مراکز خدمات پس از فرو ش، چقدر است عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
سطح رضایت شما از مدت زمان انتظار پ ذیر ش، چقدر است؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
میزان آراستگی کارکنان ؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
میزان آراستگی و نظم محیط پذیرش؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
سطح رضایت شما از میزان زمان گذاشته شده و دقت مشاور به مشکلات مشتری چقدر است؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
شیوه برخورد کارکنان با مشتری چگونه بود ؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
نحوه پاسخگویی مناسب و سریع به درخواس تها و سوالات احتمالی مشتریان را چگونه ارزیابی م یکنید؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
میزان رضایت شما از نحوه اطلاع رسانی به مشتریا ن نسبت به تعمیرات انجام شده ، چقدر است؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
از نظر شما تناسب هزینه دریافتی با اقدامات انجام )در صورت دریافت هزینه( چقدر است؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
هزینه پرداختی از نظر شما چقدر منطقی است؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
سطح رضایت شما از کیفیت خدمات ارائه شده چقدر است؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
میزان رضایت شما از تحویل به موقع و خوش قولی شرکت، چقدر است ؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
سطح رضایت مشتری از میزان امانت داری مجموعه از کالای خود، چقدر است؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
میزان رضایت شما از مدت زمان تعمیر محصول خود چقدر است؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
رضایت کلی شما از گارانتی هاوایی به چه میزان است؟ عالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف
پیغام شما (اختیاری)